Twoje działania i generowane treści powinny mieć jakiś określony rytm. Przyzwyczaj swoich odbiorców, że komunikujesz się z nimi w konkretne dni lub w konkretnym interwale czasu. Nie oznacza to oczywiście zakazu do komunikowania czegoś ad-hoc, zwłaszcza jeżeli w Twoim życiu lub otoczeniu wydarzy się coś istotnego. Chodzi bardziej o to, by stworzyć rytm działań – podobny do dobrego serialu, na którego kolejny odcinek z utęsknieniem wyczekujemy. Ta konsekwencja działania bardzo szybko interpretowana jest jako profesjonalizm, który prawie automatycznie staje się Twoim atrybutem. Tak dostrzeżony profesjonalizm przenosi się wtedy na pozostałe obszary Twoich działań i osoby. To jedno z ważniejszych narzędzi Personal Brandingu. O właściwy rytm i jakość publikacji z nim powiązaną łatwiej jest zadbać, gdy nie jesteś w tych działaniach sam. Agencja i dedykowany opiekun stają się „narzędziem” pierwszego wyboru,